24 Mart 2013 Pazar

Ankara Cikisli Gurcistan Batum Tiflis Gori Turu




BATUM TİFLİS GORİ TURU



  UÇAKLI VE OTOBÜSLÜ BATUM TİFLİS GORİ (6 gece 7 gün)
HAREKET TARİHLERİ
19.MAYIS.
15.HAZİRAN.
22.HAZİRAN.
29.HAZİRAN.
06.TEMMUZ.
13.TEMMUZ.
20.TEMMUZ.
27.TEMMUZ.
03.AĞUSTOS.
07.AĞUSTOS.
10.AĞUSTOS.
17.AĞUSTOS.
24.AĞUSTOS.
29.AĞUSTOS.
31.AĞUSTOS.
07.EYLÜL.
14.EYLÜL.
21.EYLÜL.
28.EYLÜL.
13.EKİM.
26.EKİM.
1.GÜN:ANKARA’DAN OTOBÜSLE Akşam 23.00 da Emekli sandığı (Güvenpark arkasından ) hareket.

2.GÜN: Gerekli molalarla Trabzon’a varış. Restoran’da alınan sabah kahvaltısı…

TÜRKİYE’NİN HER YERİNDEN UÇAKLA gelen konuklarımızla buluşma… (Uçak saatleri ve fiyat bilgisini ofislerimizden edinebilirsiniz. UNUTMAYIN! Uçak biletinizi ne kadar erken alırsanız o kadar uyguna alma olasılığınız var.

Tüm yolcularımızla Pasaporta İhtiyaç Olmadan Sadece Kimliğimizle BATUM’A GEÇİŞ. Bir tarafta deniz manzarasını diğer tarafta Andrew heykelinin heybetiyle Gürcü Kültürü ve doğasına tanıklık edeceğimiz Batum’da Çoruh nehri ve Gonio köprüsü görülerek merkeze varış. Sonraki günlerde daha detaylı gezeceğimiz Batum’da Tropik bitkileri ile ünlü Batum Botanik Bahçesi gezisi… Avrupa meydanında şehri tanımak için serbest zaman… Restorant’ta alacağımız akşam yemeği sonrası klasik müzik eşliğinde su dansı gösterisi… Dileyenlerle Batum gecelerinde eğlenme…  Konaklama otelimizde… Hotel/Batum---MEGRUL-LAZURİ Restoranda
3.GÜN: MİTRALA ŞELALESİ-ACARA ÖZERK BÖLGESİ-KUBUTELİ-POTİ-ZUGDİDİ-SVANETİ-KUTAİSİ: Sabah kahvaltısının ardından Mitrala milli parkı gezisi… Mitrala Şelalesi’nde fotoğraf çekimi ve manzara keyfi… Acara Özerk Bölgesi’nin sembolü Petra Kalesi ve Kubuleti şehrinin görülmesi… Poti şehri yat limanının görülmesi… Daldi sarayının yer aldığı Zugdidi şehri üzerinden UNESCO tarafından koruma altına alınmış ve Gürcistan’ın en güzel doğasına sahip Svaneti’ye hareket. Yazları bile erimeyen karı, sert iklimi ve ulaşım sıkıntısı nedeniyle el değmemiş bölgede; nerdeyse ilk çağlardan beri teknolojiden uzak geleneklerini hala sürdüren halkların yaşadığı köylerde, ortaçağdan kalmış taş ve tahta yapıların önünde ve insanı içine çeken şelalelerde sohbet manzara ve fotoğraf molaları vereceğiz... Enguri Nehri manzarası eşliğinde Kutaisi’ye hareket. Otelimize yerleşme… Restorant’ta canlı müzik eşliğinde alacağımız akşam yemeği ve eğlence sonrasında konaklama otelimizde... Hotel/Kutaisi
4.GÜN:GORİ–SATAPLİA MAĞARASI–DİNAZOR AYAK İZLERİ-TİFLİS: Sabah kahvaltısının ardından Altın Post efsanesinin hikâyelendiği Kutaisi şehri’ne hareket Sataplia Mağarası ve Dinazor ayak izlerinin görülmesi… Freskleri ile ünlü UNESCO kültür mirası içinde yer alan Gelati Klise ve Manastır gezileri… Stalinin doğduğu Gori Kentin’de Stalin Müzesi, Gori Kalesi gezileri… Tiflis’e hareket… Otelimize yerleşme… Restorant’ta canlı müzik eşliğinde alacağımız akşam yemeği ve eğlence sonrasında konaklama otelimizde... Hotel varazi/Tiflis>>İncele
5.GÜN: MTSHETA TEPESİ–HAMAMLAR SOKAĞI–KURA NEHRİ–TİFLİS: Sabah kahvaltısının ardından tam gün Tiflis’te Mtatsminda Tepesi’nden şehrin kuşbakışı izlenmesi ve fotoğraf çekimi… Narikala Kalesi, Metekni TapınağıSameba Manastırı, Gürcistan Sanat Müzesi ve Gürcistan hazinelerinin yer aldığı Devlet müzesi gezileri… Tiflis’in dar sokaklarında yürürken ağaçtan oyma evleri, tahta balkonları, Cami, Sinagog ve Gürcü kiliselerini yan yana görme olanağı… Türk Hamamlarının olduğu ha mamlar sokağında orman içi yürüyüşü…  Rustavelli Caddesi’nde şehri tanımak için serbest zaman… Tiflis merkezdeki otelimize yerleşme. Restorant’ta alacağımız akşam yemeği sonrası Kura Nehri kenarında bulunan su parkında klasik müzik eşliğinde su dansının izlenmesi… Dileyenlerle Tiflis gecelerinde eğlenme… Konaklama otelimizde… Hotel varazi/Tiflis>>İncele
6.GÜN:TİFLİS–SAMEBA MANASTIRI–GÜRCİSTAN SANAT VE DEVLET MÜZESİ–BORJOMİ-AHISKA–BATUM: Sabah kahvaltısının ardından Tiflis’ten 13 Km uzaklıkta bulunan eski başkent Mtsheta’nın gezilmesi. Unesco Dünya mirası listesinde yer alan Jvari Manastırı ve Svettitskhoveli katedralinin görülmesi… Borjomi Şehri’ne hareket... Borjomi Milli parkındaki kaynak değerleri hakkında bilgilendirme akabinde kent merkezinde bulunan rekreasyon alanında gezinti ve serbest zaman... Ahıska Kenti’ne hareket. Yol üzerinde Büyük iskenderinde kullandığı Agur Boğazının görülmesi Kura Nehri manzarası eşliğinde varılan Kale’de müze ve Ahmediye Camii gezileri... Otelimize yerleşme. Restorant’ta canlı müzik eşliğinde alacağımız akşam yemeği ve eğlence sonrasında konaklama otelimizde... Hotel/Batum
7.GÜN: BATUM-GONİO KALESİ-SARP KÖYÜ PLAJ KEYFİ-UZUNGÖL Sabah kahvaltısının ardından tam gün Batum’dayız. Meryem Ana Katedral Kilisesi ve Orta Camii gezileri Poseidon Heykeli ve Piatza Meydanı’nın görülmesi ve ünlü Bulvar’da serbest zaman... İçinde 12 Havari’den Aziz Mathias’ın mezarının olduğu Gonio  Apsaros Kalesi’nin gezilmesi… Plajlarıyla ünlü Sarp Köyü’nde yüzmek için serbest zaman… Ertesi gün döneceğimiz için Türkiye’ye bu gün giriş yapmamız gerekiyor. Sarp Sınır Kapısı'ndan geçiş. Gelmişken Rize’de Rize çayı ve geleneksel tahta tezgâhlarda dokunan Rize Bezi bilgilendirmeleri ve serbest zaman sonrasında Of’lu Ali’nin süper komik fıkralarının eşliğinde Trabzon Uzungöl’e hareket. Ünlü kiremitli köprüde fotoğraf molası… Göl etrafında yürüyüş. Otelimize yerleşme. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
8.GÜN: SÜMELA-ANKARA: Sabah kahvaltımızın ardından Altındere Milli Parkındaki Sümela Manastırı`na(Meryem Ana Manastırı) hareket. İsteyen konuklarımız merdivenlerden isteyenlerde dolmuşlarla manastıra çıkabilirler. Yol üzerindeki kiremitli köprüde fotoğraf molası Trabzon’a hareket. TÜRKİYE’NİN HER YERİNDEN UÇAKLA GELEN konuklarımızın havaalanına transferi sonrasında OTOBÜSLE dönen konuklarımızla Ankara’ya hareket.


ÜCRETE DÂHİL HİZMETLER

Özel tur araçları ile ulaşım.
Programda belirtilen geziler.
6 gece YARIM PANSİYON konaklama.
7 Sabah kahvaltısı (Birincisi restaurantta).
Svaneti minibüs transferi.
6 Akşam yemeği.
Rehberlik ve   refakat hizmetleri.
Seyahat esnasında sıcak soğuk ikramlar.
Seyahat Güvence Poliçesi.

EKSTRA HİZMETLER
Öğle yemekleri(Günlük 10$ civarı).
Yemeklerde alınacak içecekler.
Müze girişleri Kişisel harcamalar.



TUR ÜCRETİ                                            6 TAKSİT
           PEŞİN
İki Kişilik Odada Kişi başı
$755
Tek kişilik oda
$917
Odada 3. kişi
$728
İki yetişkin yanında 07 -12 YAŞ
$525
İki yetişkin yanında 00–06 YAŞ       
                 Koltuk Alınırsa
      Ücretsiz
$369
Erken Rezervasyonu Kaçırmayın!.
Seçtiğiniz Koltukta Seyahat Etme Avantajını Yakalayın.
16 Şubat’a Kadar Erken Kayıtta Odabaşı 260 TL İNDİRİM.
10 Kişi Ve Üstündeki Gruplara ÖZEL İNDİRİM.
Ves Club Üyelerimize  %5 İNDİRİM.
Aksiyonlardan biri geçerlidir.

0312 425 25 00
0545 212 19 15
0539 314 29 48
     Atatürk Bulvarı No:103/12 Kızılay ANKARA 

Grubunuz için özel fiyat isteyiniz...



Ankaradan karadeniz turlaribatum turugori turutiflis turuankaradan batum gezisi, batum otelleri, batum gezileri, batum otelleri, ankaradan batum gezisi, gezileri, batum karadeniz gezisi, batumda gezilecek yerler, uçaklı batum turları, otobüs ile batum turu, ucak ile batum gezisi, batuma tur düzenleyen acenteler, batum restaurantları, batum tur şirketleri ankara, ankara tur şirketleri batum gezileri, ankara çıkışlı batum turu, istanbuldan batum turu, ucuz batum turu, ekonomik batum gezisi, uygun batum turları  uçaklı Karadeniz turları, butik Karadeniz turları, Karadeniz tarihleri, Karadeniz gezilecek yerler, Karadeniz yayla turları, uçaklı yayla turları, uçaklı turlar, butik yayla turları, Karadeniz rehberi, rehberleri, otobüsle Karadeniz yayla turu, Karadeniz turu erken rezervasyon, uygun yayla turları, ucuz Karadeniz turları, indirimli Karadeniz turları, haftalık Karadeniz gezileri, Karadeniz batum turları, Artvin yayla turları, uçaklı butik turlar, ankaradan Karadeniz turları, Ankara çıkışlı Karadeniz turlari, İstanbul çıkışlı Karadeniz turları, İzmir çıkışlı uçaklı Karadeniz turu, izmirden Karadeniz turları, konyadan Karadeniz turları, bursadan Karadeniz gezileri, Karadeniz turu co, karadenizturu.co, Karadeniz yemekleri, otelleri, 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

bizi takip edin...

ilginizi çekebilir